lördag 19 februari 2011

Böcker att se fram emot

Tänkte räkna upp några outgivna titlar som jag ser fram emot.

City of Fallen Angels av Cassandra Clare
Behöver jag ens förklara?
Divergent av Veronica Roth
Dystopi, fantastiska recensioner och ett otroligt snyggt omslag. What's not to love?

Die For Me av Amy Plum
Har velat läsa den här ända sedan jag såg det slående omslaget för några månader sedan. Innehåller tydligen zombies, så why not?
Medan jag inte är alltför förtjust i The Return-serien, vill jag verkligen stödja L.J genom att köpa hennes sista TVD-bok, och läsa slutet av hennes version (även om den tydligen inte slutade riktigt som hon ville...).

Bloodlines av Richelle Mead
Richelle Mead? VA spin-off? Adrian Ivashkov? Need I say more?
Wither av Lauren DeStefano
Dystopi och ett ursnyggt omslag, you know?

1 kommentar: